wellcome

Sunday, August 28, 2011

افشاگری یک نظامی آمریکایی در افغانستان


 ۱۳۹۰/۶/۶
افشاگری یک نظامی آمریکایی در افغانستان

        يك مسلمان چینی الاصل که اهل ایالت "نیوجرسی" است و در ارتش آمریکا فعالیت می کند، از جزئیات مذاکرات ایالات متحده با طالبان پرده برداشت. 
       این نظامی آمریکایی که خواست نامش فاش نشود، در یادداشت افشاگرانه خود نوشت: من مامور مخفی ام و با داشتن 100 نیرو به عنوان فرمانده طالبان برای آمریکا فعالیت می کنم. دوره آموزشی خود را در واشنگتن با هدف نابودی افغانستان و کشتن مردم گذراندم.
      به گفته این عضو ارتش آمریکا، هدف تمام طرح های ارتش آمریکا استهاله فرهنگ و امنیت افغانستان است. تمام آمریکایی ها در پی یافتن مکانی امن برای گفتگو با طالبان هستند زیرا برگزاری این نشست برای ارتش ایالات متحده و اعضای طالبان که توسط آمریکا آموزش دیده اند بسیار ضروری است.
      این تبعه آمریکایی در ادامه این یادداشت خود نوشت: ارتش آمریکا به ما گفته تا به کاروان نیروهای افغانی که تحت نظارت "مطیع الله خان" رئیس پلیس بزرگراه قرار دارد، حمله کنیم. آنها همچنین تسلیحاتی را در اختیار ما قرار داده اند اما قادر به متوقف کردن این کاروان نیستیم زیرا مطیع الله خان نیروی بیشتری در اختیار دارد.
      وی گفت: طالبان که از مذاهب و قبیله های مختلف بوده، اعتقاد و ایمان خود را به ارتش آمریکا فروخته اند. آمریکایی ها به ما می گویند زمان آن فرا رسیده تا اقدامات مناسب را انجام داده و در ازای ارائه خدمات بهتر پول بیشتری را دریافت کرده و از خانواده شما نگهداری می شود اما همه این ادعاها پوچ است، بنابراین پس از مدت طولانی ارتش آمریکا را رها کرده و تصمیم گرفتم تا به منزل خود بازگردم.
     این تبعه آمریکایی تاکید کرد: دولت آمریکا به هر عضو طالبان 500 دلار و به هر سرکرده 1000 دلار و همچنین رادیو، کارت اعتباری و سلاح های پر از گلوله و وسیله پرتاب موشک را می دهد

درخواست انحلال پلیس دینی در عربستان


 ۱۳۹۰/۶/۶
درخواست انحلال پلیس دینی در عربستان

شیخ "عبدالمحسن العبیکان" چهره سرشناس وهابیت سعودی در اقدامی بی سابقه پلیس دینی این کشور موسوم "هیئت أمر به معروف و نهی از منکر" را مورد حمله و انتقاد شدید قرار داد.

"العبیکان" که با رادیو محلی عربستان گفت و گو می کرد، در ادامه افزود: بسیاری از اعضای "هیئت أمر به معروف و نهی از منکر" در گذشته دزد و معتاد به مواد مخدر بوده اند، البته اکنون دست از این کار برداشته اند، اما افرادی افراطی هستند.

"عبدالمحسن العبیکان" که مشاور امور دینی کاخ پادشاهی عربستان است، همچنین گفت: این افراد هر طور که می خواهند با مسائل مختلف برخورد می کنند نه آن طور که شرع و قانون به آنها اجازه می دهد، لذا به اعتقاد بنده "هیئت أمر به معروف و نهی از منکر" باید لغو شود.

Monday, August 8, 2011


قابل نوجه اتباع افغاني متاهل دارنده برگ خروجي با اعتبار شهريور و مهر سال 1390
 اطلاعيه
با توجه به فرا رسيدن ماه مبارك رمضان و نظر به اينكه مقرر است به پاس تقدير از اتباع افغاني كه از طرح قانونمند شدن حضورشان در جمهوري اسلامي ايران با مراجعه به موقع خود به شعب تعيين تكليف استقبال نموده اند، مساعدت لازم صورت پذيرد . لذا اين افراد مخيرند يا نسبت به بازگشت در تاريخ هاي تعيين شده به كشور افغانستان و دريافت رواديد در محل و زمان تعيين شده در برگه اقدام نمايند كه در اينصورت از پرداخت مبلغ 300 يورو وثيقه رواديد معاف خواهند بود و در غير اينصورت خروج آنها به تاخير خواهد افتاد و لازم است براي تعيين نوبت جديد با دردست داشتن برگه هاي صادره به شعبه صادركننده برگه در استان محل سكونت مراجعه نمايند.
روابط عمومي
اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي



اطلاعيه ويژه مجردين
به اطلاع آندسته از اتباع افغاني مجرد دارنده برگه بازگشت به افغانستان كه از فراخوان دولت جمهوري اسلامي ايران جهت حضور قانونمند ، استقبال نموده و برگه خروج دريافت كرده اند مي رساند در صورتيكه در زمان مقرر از كشور خارج شوند ، به هنگام مراجعه به نمايندگي تعيين شده جمهوري اسلامي ايران در افغانستان از پرداخت مبلغ 300 يورو وثيقه رواديد معاف خواهند بود.
روابط عمومي
اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي