wellcome

Sunday, August 28, 2011

افشاگری یک نظامی آمریکایی در افغانستان


 ۱۳۹۰/۶/۶
افشاگری یک نظامی آمریکایی در افغانستان

        يك مسلمان چینی الاصل که اهل ایالت "نیوجرسی" است و در ارتش آمریکا فعالیت می کند، از جزئیات مذاکرات ایالات متحده با طالبان پرده برداشت. 
       این نظامی آمریکایی که خواست نامش فاش نشود، در یادداشت افشاگرانه خود نوشت: من مامور مخفی ام و با داشتن 100 نیرو به عنوان فرمانده طالبان برای آمریکا فعالیت می کنم. دوره آموزشی خود را در واشنگتن با هدف نابودی افغانستان و کشتن مردم گذراندم.
      به گفته این عضو ارتش آمریکا، هدف تمام طرح های ارتش آمریکا استهاله فرهنگ و امنیت افغانستان است. تمام آمریکایی ها در پی یافتن مکانی امن برای گفتگو با طالبان هستند زیرا برگزاری این نشست برای ارتش ایالات متحده و اعضای طالبان که توسط آمریکا آموزش دیده اند بسیار ضروری است.
      این تبعه آمریکایی در ادامه این یادداشت خود نوشت: ارتش آمریکا به ما گفته تا به کاروان نیروهای افغانی که تحت نظارت "مطیع الله خان" رئیس پلیس بزرگراه قرار دارد، حمله کنیم. آنها همچنین تسلیحاتی را در اختیار ما قرار داده اند اما قادر به متوقف کردن این کاروان نیستیم زیرا مطیع الله خان نیروی بیشتری در اختیار دارد.
      وی گفت: طالبان که از مذاهب و قبیله های مختلف بوده، اعتقاد و ایمان خود را به ارتش آمریکا فروخته اند. آمریکایی ها به ما می گویند زمان آن فرا رسیده تا اقدامات مناسب را انجام داده و در ازای ارائه خدمات بهتر پول بیشتری را دریافت کرده و از خانواده شما نگهداری می شود اما همه این ادعاها پوچ است، بنابراین پس از مدت طولانی ارتش آمریکا را رها کرده و تصمیم گرفتم تا به منزل خود بازگردم.
     این تبعه آمریکایی تاکید کرد: دولت آمریکا به هر عضو طالبان 500 دلار و به هر سرکرده 1000 دلار و همچنین رادیو، کارت اعتباری و سلاح های پر از گلوله و وسیله پرتاب موشک را می دهد

No comments:

Post a Comment